Nyers “cheesecake”

Egyre többször találkozom érdekes nyers süteményekkel, gondoltam, én is teszek egy próbát. Biztos, hogy tovább fogok még kísérletezni, mert nagyon finom, nyárias ízvilágú “sütivel” ismerkedhettünk meg.

Nyers_cheescake

Hozzávalók a fehér részhez (ötlet innen: http://tuparna-habvero.blogspot.ro/2014/05/paleo-epres-turotorta-nem-totubol.html):

  • 300 ml kókusztej
  • 1 citrom leve
  • 2 ek. DW Édes folyékony édesítőszer
  • 50 g kókuszreszelék
  • 2 ek. útifű maghéj

Hozzávalók az epres mázhoz (ötlet innen: http://www.youtube.com/watch?v=lF99LtedTQI):

  • 10 nagyobb eper
  • kb. 1 bő ek. kókuszreszelék (ennyi maradt még a tasakban az alap elkészítése után)
  • 1 ek. DW Édes folyékony édesítőszer
  • 1 tk. útifű maghéj

A fehér réteg hozzávalóit alaposan összedolgoztam, formába öntöttem, majd kb. 60 percig hűtöttem.

Eközben az epres máz hozzávalóit aprítógépben egyneműsítettem, és a már valamennyire megdermedt fehér részre öntöttem.

Egy éjszakát állni hagytam a hűtőszekrényben.

4 kiadós adag lett belőle

Köszönet az ötletért “Pitelánynak”, a “Tűpárna és Habverő” blog írójának, valamit Burján Szafinak, aki itt alkot.

2 thoughts on “Nyers “cheesecake”

  1. Pingback: Tavaszi salátavacsora eperrel |

  2. Pingback: Bodzás – epres chia puding |

Leave a Reply

