Salátavacsora tonhallal

Vacsorára általában salátát fogyasztok, és igyekszem minél többféle kombinációt alkotni, így lehetetlen megunni.

Salatavacsora

2 maréknyi zöldbab
1 babérlevél
1 nagyobb sárgarépa
1 tojás
1/2 doboz tonhalkonzerv (saját levében)

frissen facsart citromlé

A zöldbabot babérlevéllel ízesített vízben puhára főztem, majd leszűrtem. A sárgarépát lereszeltem. A tojást megfőztem, felszeleteltem. A hozzávalókat a tonhalkonzervvel együtt tányérra rendeztem, enyhén sóztam, frissen facsart citromlével ízesítettem, majd fogyasztáskor összekevertem.

1 kiadós adag lesz belőle

One thought on “Salátavacsora tonhallal

  1. Pingback: Tonhalfasírt paprikában sütve |

Leave a Reply

