Pirítós citromos – kakukkfüves cukkinivel

Villámgyorsan elkészíthető reggeli, vagy könnyű vendégváró falat.

Cukkinis pirítós

1 tk. olívaolaj
1 salátacukkini

kakukkfű
frissen facsart citromlé
rozskifli

Az olívaolajjal kikentem egy teflonserpenyőt. Hozzáadtam a meghámozott, uborkareszelőn vékonyra szeletelt cukkinit, sóztam, kakukkfűvel kissé megpirítottam, majd kevés víz hozzáadásával pároltam.Végül kevés frissen facsart citromlével ízesítettem.

A rozskiflit felkarikáztam, száraz serpenyőben megpirítottam, erre halmoztam a cukkinis keveréket.

Ha marad belóle, 2 szelet rozskenyér és vékonyra szeletelt főtt csirkemell társaságában kiváló szendvicsebéd lehet.

Az eredeti recept a River cottage minden napra c. szakácskönyvből származik, azt egyszerűsítettem kissé.

2 adag lesz belőle

Leave a Reply

