Brokkolikrémleves

Egyik nagy kedvencem a brokkoli, amit bármilyen formában szívesen fogyasztok. Most a legegyszerűbb brokkolikrémleves receptjét osztom meg veletek.

Brokklileves

500 g brokkoli
1 fej vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
só, frissen őrölt bors

A brokkolit rózsáira szedtem, annyi vízben tettem fel főni, ami kb. 3-4 ujjnyira ellepi. Hozzáadtam egy vöröshagymát, cikkekre vágva, valamint 3 gerezd fokhagymát. Sóztam, borsoztam. Amikor megpuhult, botmixerrel pürésítettem.

4-6 adag lesz belőle.

Leave a Reply

